Bu proje sosyal bilgiler ve tarih öğretmenleri ile öğretmen adaylarının heterojen gruplarda farklı öğrenci seviyelerine göre dersi nasıl etkin bir şekilde işleyebileceklerini ortaya koymayı amaçlamaktadır. Ayrıca ülkemizde 2000’li yıllarda yenilenen öğretim programları kapsamında gündeme gelmesine karşın, henüz etkin bir şekilde uygulanamayan beceri temelli öğretimin nasıl etkin bir şekilde gerçekleştirilebileceği üzerinde durulacaktır. Son olarak ise Türkiye’nin Avrupa Birliği ile ilişkileri kapsamında da gündeme gelen vatandaşlık yeterliklerinin sosyal bilgiler ve tarih derslerinde öğrencilere nasıl kazandırılması gerektiği hususlarına değinilecektir.
Projemizin çıktılarından sadece eğitimlere katılan öğretmenler ile öğretmen adayları değil, aynı zamanda tüm Türkiye’deki eğitimciler de faydalanacaktır. Çünkü proje kapsamında derslerde kullanılmaya hazır halde geliştirilecek materyaller ile etkinlikler bir kitapta toplanarak tüm eğitimcilerin istifadesine sunulacaktır.
Projenin künyesi
Yürütücü : Erciyes Üniversitesi Vakfı
Eş başvuranlar : 1- Erciyes Üniversitesi
2- Avrupa Tarih Eğitimcileri Derneği (EUROCLIO)
İştirakçi : Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Tarihler : 14.02.2016 (Başlangıç)- 14.05.2017 (Bitiş)
Ana faaliyetler : 1- Eğitimler
2- Materyal geliştirme
3- Kaynak kitap
4- Çalışma ziyaretleri
5- Seminerler
6- Araştırma
Proje personeli :
Adı Soyadı | Görevi |
Doç. Dr. Cevdet KIRPIK | Koordinatör, eğitmen |
Prof. Dr. Abdullah SAYDAM | Danışman, eğitmen |
Doç. Dr. Mustafa ÖZTÜRK | Danışman, eğitmen |
Yrd. Doç. Dr. Mehmet İzzettin YILMAZER | Bilgi İşlem Uzmanı ve Web tasarımcısı |
Öğr. Gör. Feride ACAR | Eğitmen |
Arş. Gör. Galip ÖNER | Araştırmacı |
Arş. Gör. Can DEVECİ | Proje asistanı |
Jonathan EVEN-ZOHAR | Uluslar arası danışman, eğitmen |
https://www.elitrental.com/oto-arac-kiralarken-nelere-dikkat-edilmelidir.html
http://www.luckystar-nano.com/
http://www.alasahanotokiralama.com/